mitt gullbergs kaj paradis.

Håkan Hellström
- flygeln 16/4-2011 -

håkan hellström konserten var mycket mäktig. hans historier bidrog till att skapa egna scenarion och tankar kring ens eget liv, men också hans liv. hans musikval var mycket bra, även om det är håkan hellström och om att han har väldigt många låtar som är bra, så var just dessa låtar några utav dem jag längtade efter att få höra från han live, att kunna få uppleva den stunden och sjunga med helt enkelt. Det var även roligt att spendera den tid jag hade där inne med mina vänner och andra runt omkring mig, att få se alla hoppa runt, dansa och vara glada. Jag känner redan för att gå till nästa håkan hellström konsert, för att han har verkligen karisma.


Kommentarer
Postat av: olivia lundmark

Jag var också där. Helt magiskt var det. Och man bara längta som en idiot till nästa konsert när man gick därifrån. När man är på hans konserter är det som att alla problem bara försvinner för en stund. Vill bara spola tillbaka tiden, och stå där igen. Sjunga mig hes till hans låtar och känna riktig lycka.

2011-07-11 @ 15:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0