länkar och identitet


Om det nu finns några utav er som läser denna blogg så ska ni mycket väl veta om det att jag har länkat en hel del länkar nu som ni finner längs med höger sida av bloggen där ni kan finna mig via andra sociala medier. jag skriver knappt så mycket på bloggen med tanke på att en hel del ämnen är för privata för att publicera helt enkelt och en hel del andra ämnen vet jag knappt hur jag ska kunna formulera men nu vet ni väl om det att ni kan finna mig inom andra sociala medier och kanske ta och skriva till mig, lära känna mig helt enkelt och bara skriva. det får mig alltid att bli lika glad av att få lära känna nytt folk men också kunna prata om någonting och diskutera eller så. 

"A simple hello from you can lead to a million different things in your life." 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0