kärlek och romantik.


Om man nu ändå kunde ligga med den man väl älskar under ett varmt täcke under kalla vintrar som dessa. ligga tätt intill varandra med den ena i den andras famn och värma varandra med våra varma kroppar under det stora täcket. att känna våra mjuka läppar mötas, kyssandes under de mörka decembernätterna och fläta fingrarna ihop. 

Även om jag inte skulle se den jag kyssar under täcket så skulle jag ändå kunna känna hennes närhet av att hon ligger där tätt intill mig och igenom de mörka nätterna så får det mig att känna i mitt hjärta. det är då kärlek jag kommer att känna av och det är då jag flyttar mig tätare intill henne för att värma mig men också för att bevara kyssarna längre.

Det är kanske hon så mycket väl älskar och hon kanske känner detsamma så som jag gör. skulle vi känna detsamma för varandra så skulle jag vilja tillbringa varje natt som dag tillsammans med denna tjej, denna tjej jag så mycket väl älskar, hon som får mig att bli så himla varm men också hon som får mig till att bli den lyckligaste killen på denna jord. jag vill att nätterna med denna tjej ska vara lika magiska som den natt jag beskriver igenom denna text och så mycket mer.

att sedan känna tröttheten nå oss så skulle jag be henne lägga sig i min famn med min arm över henne med mina fingrar ihopflätad med hennes, luta mitt huvud längs med hennes hals och viska till henne om hur mycket hon verkligen betyder för mig, om hur fin hon och fantastisk hon verkligen är och om hur hon har fått mig till att bli den gladaste killen på denna jord med henne vid sin sida. sedan skulle jag viska henne godnatt med en sista kyss och låta våra kroppar ligga tätt intill för värmens skulle och hon och jag bli ett under täcket för att morgonen därpå försöka få henne till att bli den lyckligaste flickan på denna jord med mig vid sin sida.

jag drömmer om en tjej som älskar mig och jag lovar att jag kommer att vänta på henne men tills dess tänker jag leva mitt liv. leva livet och kanske sedan möta henne då hon lever sitt liv, då våra vägar möts och då vi kan bestämma oss för att ge kärleken en chans och kanske tillbringa en sådan vacker natt tillsammans men att ännu bättre kunna uppleva alla dagar tillsammans hand i hand, för kärlekens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0