jag är inte mycket..


..inte mycket att titta på.

alla dessa händelser som jag har gått igenom i mitt liv har gjort mig till den jag är idag. alla dessa människor jag har stött på genom mitt liv har fått mig att bli till den jag är idag. alla dessa människor som idag är mina vänner älskar mig för den jag är, så som jag älskar dem för att acceptera mig för den jag är och för vilka dem är.

att dessa nära och kära finns där för mig när jag behöver dem som mest respekterar jag och jag hoppas en vacker dag på att jag kan finnas där för dem med och om att jag kan hjälpa dem till varje pris. jag vill kunna finnas där vid deras sida då dem mår som värst och få dem att inse om att dem verkligen är betydelsefulla både för mig men också för alla andra runt omkring dem.

jag vill bara kunna hjälpa alla runt omkring och få dem att inse om att dem verkligen betyder och om att dem bör inse vilka bra personer dem är. ifall dem nu visar sig vara bra personer i mina ögon, i mitt perspektiv så är jag villig att hjälpa dem så mycket som möjligt för en sak är säker..

..ni är så mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Du skriver så fina texter Alex! =)

2011-08-01 @ 15:53:35
URL: http://liveforyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0